sobota 16. januára 2016

EMPTIES

Prajem krásnu sobotu! Za poslednú dobu sa mi doma nahromadilo zopár produktov, ktoré som stihla spotrebovať. Ktoré by som si kúpila znova a s ktorými som nebola spokojná?


Moja prvá pleťová maska od LUSH bola Castastrophe Cosmetic. Na obale sľubuje, že pleť ukľudní, očistí a zjemní. Pôsobiť by mala na pleti 5 až 10 minút a potom opláchnuť teplou vodou. S maskou som veľmi spokojná, pleť naozaj zjemní a prečistí. Hlavnou zložkou masky je čučoriedka a kamilka a vonia to naozaj úžasne. Masku by som avšak odporučila skôr na citlivú pleť, ako mám ja, než na tú mastnú. 

Micelárna čistiaca voda od Garnier je moja stálica. Používam ju ráno pred líčením ako aj večer po odlíčení, kedže pleť zbaví "zvyšných" nečistôt. Nedráždi pokožku a za tú cenu a veľké balenie sa oplatí - jedno balenie mne osobne vydrží takmer pol roka.

Riasenku Rimmel Scandaleyes - Rockin' Curves som dostala ako darček, nevyberala som si ju sama a nečakala som od nej žiadne veľké zázraky, no bola som celkom príjemne prekvapená. Má ohnutú špirálu a riasy predĺži pekne prirodzene. Čo sa mi však nepáči je to, že mi nevydržala dlho a pomerne rýchlo vyschla.

Nivea creme - tak k tejto klasike snád nemusím hovoriť nič. Multifunkčný krém, ktorý sa vždy oplatí mať.

Nivea Peeling by som si už znova nekúpila. Okrem toho, že obsahuje množstvo silikónov a dalších nezdravých látok, nevyhovovali mi jeho zrnká, boli až moc veľké a pri peelingovaní príliš drsné. Pokožku som mala potom celkom podráždenú. Za mňa rozhodne nie, ale dosť závisí od typu vašej pokožky.

Aussie šampóny mám veľmi rada. Pekne voňajú, penia.. Rada si ho kúpim znova!

Posledným spotrebovaným produktom je Catrice Liquid Eyeliner. Pomerne dosť lacná a dobrá tekutá linka na oči, vyskúšať sa oplatí.

Nikol

16 komentárov:

  1. Právě hledám novou linku, tak asi zkusím Catrice.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta maska od Lushe vypadá dobře a Nivea je klasika, kterou mám ale moc, moc ráda :).

    Začínám s blogem, budu ráda za každý komentář, či odběr přes GFC! :) -> fancy-ss.blogspot.cz Já už jsem ti odběr dala :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Amazing products dear!

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Micelárnu vodu od Garnier mám a som s ňou veľmi spokojná ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nivea je moje oblíbená značka :) a ta linka vypadá dobře :)
    petta014.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. micelárku mám také je skvělá a k aussie výrobkům se snažím dokopat už docela dlouho a pořád nejsem schopná si něco pořídit :D :)
    Simma Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I've tried the Garnier Micellar water and unfortunately it didn't work for me :( xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Milujem vôňu Aussie šampónov a Garnier micelárku tiež rada používam :) Pekný článok

    hipteengirls.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak zrovna o té řasence jsem přemýšlela, no ... nepůjdu do ní :/ nemám ráda řasenky, co rychle vyschnou, i když kartáček se mi líbí
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nivea to je ta nejlepší věc, která mohla být kdy vynalezena, bez ní nedám ani ránu! :) A šampóny Aussie mi tedy moc nesedly kvůli parabenům a silikonům, hodně mi to zatížilo vlasy :(.. Ale ta vůně je super!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Super;)

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu a budu rada kdyz se pridas:)
    Bridge of Memories

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Zrovna jsem přemýšlela o nějakém peelingu tak vím že tento asi nezvolím :D A nivea krém je super, taky jsem ho nedávno vypotřebovala tak musím zase dokoupit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Nivea krém proste ostane klasikou navždy. Síce rada skúšam rôzne krémy, ale len od tejto značky si ho kúpim znova a znova :) Kika - Blog for smile

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Tento peeling od Nivei jsem ještě neviděla, jinak tuto značku zbožňuji.

    lifestyle and beauty

    OdpovedaťOdstrániť